keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Pieni blogitauko vain...

Koska henkilökohtainen elämäni antaa tulla täydeltä laidalta, ja olo on mitä on, tekee se lukemisestakin vaikeaa. Viimeisen viikon aikana olen varmaankin aloittanut viittätoista kirjaa, ja saanut niistä loppun ehkä kaksi. Surkeaa, sanoisin. Eilen illallakin aloitin varmaankin viittä kirjaa, pääsemättä yhdessäkään alkua pidemälle. Repii vähemmästäkin ihmistä, joka on tottunut olemaan aina kirja kädessä.

No. Kun olin nukahtamassa yöllä, keksin jotain: luen jotain minkä tiedän hyväksi. Poimin kirjahyllystäni kirjoja, jotka ovat tehneet minuun vaikutuksen, ja luen niitä. Luotan siihen, että ne jaksavat viihdyttää vielä toisellakin lukukerralla.

Tämä toki tarkoittaa sitä, etten bloggaa niin usein. Vaikka pääsisinkin taas lukemisen makuun, olen kuitenkin blogannut noista kirjoista, enkä viitsi kirjoittaa uutta tekstiä ainakaan jokaisesta kirjasta. Ehkä teen pieniä koontipostauksia kertoakseni teille, jaksavatko kirjat vaikuttaa vielä toisellakin lukukerralla.

En minä teitä lukijoitani unohda, en. Seurailkaa Facebookin puolella, sinne päivittelen ehkä kuulumisia useamminkin.

Ja uskon, että elämä voittaa taas, ja olen kohta taas aivan ennallani. Varmasti.

6 kommenttia:

  1. Voimia! Vanhat tutut ja rakkaat kirjat ovat hyväksi. <3

    VastaaPoista
  2. Tsempit! Täällä toinen lukemisen kanssa juurikin nyt kompasteleva. Ei jotenkin maistu.

    VastaaPoista
  3. Ymmärrän fiiliksesi. Aina vaan ei jaksa (eikä tarvitsekaan jaksaa). Nyt sun pitää kuunnella itseäsi ja tehdä niitä asioita, joista saat voimia.

    Voi hyvin! <3

    VastaaPoista
  4. Krista, täällä vähän samoja fiiliksiä...Olen jopa lukenut ihan nauttiavia kirjoja, mutta en ole jaksanut/ehtinyt niistä kirjoittaa. Itselläni on aina hyllyssä omat lohtukirjani, jotka luen aina uudestaan ja uudestaan. Toivon sitä samaa sinulle!

    VastaaPoista
  5. Kun palailet blogitauolta, käy kurkkaamassa mun blogiin, siellä on kesäinen haaste sinulle, johon voi vastailla jahka kesältä kerkiää – tai olla vastaamatta :) Aurinkoa!

    VastaaPoista
  6. Onneksi on olemassa lohtu- ja luottokirjoja <3 Paljon hyvää ja positiivista mieltä sinulle <3

    VastaaPoista

Lukutoukka ilahtuu kommentistasi!